poniedziałek, 25 stycznia 2016

Jak to wszystko się zaczęło

Parę tygodni temu natrafiłam na filmik, w którym pewien mężczyzna udowadnia, że każdy umie rysować.

"When I say 'draw', I'm not saying we're all going to draw like Michelangelo. We are not going to be painting the Sistine Chapel's ceiling." ~ Graham Shaw

Zaopatrzyłam się w kartkę, ołówek i zaczęłam oglądać. Filmik jest bardzo interesujący, m.in. ze względu na interakcję z widownią, jak i ze zwykłym widzem oglądającym filmik. Od razu ma się chęć rysowania, przynajmniej ja tak to odczułam. Rysowałam razem z prowadzącym i zakochałam się w prostocie tych rysunków.

Oto filmik:

A tutaj efekty mojego zaangażowania:



Jak widzicie wystarczyło trochę kresek, kółek, bądź innych bazgrołów i mamy postać.
Zachęcam do obejrzenia filmiku i użycia odrobiny wyobraźni :)

Related Articles

1 komentarz: